Ņemot vērā, ka daudzi, ievērojot distancēšanās nepieciešamību, uzturās mājās un veic iepirkšanos tiešsaistē, kā arī daudzi uzņēmumi savu darbību veic attālināti, kurjerpiegādes ir aktuāls temats. To izmanto arī krāpnieki, izsūtot krāpnieciskus e-pastus Latvijas Pasts un AliExpress vārdā.
Uzmanību! Izplatās e-pasta kampaņa, kurā ļaundari cenšas izkrāpt e-pastu lietotājvārdus un paroles. E-pasts tiek sūtīts it kā administratora vārdā ar brīdinājumu par “aizturētām vēstulēm” un aicinājumu atjaunot e-pasta kontu, sekojot saitei.
Lai pasargātu citus saņēmējus un sava uzņēmuma vai organizācijas reputāciju, būtiski ir nodrošināt iespēju citiem pārliecināties par saņemtā e-pasta autentiskumu, ja tas izsūtīts jūsu uzņēmuma vai organizācijas vārdā, kā arī liegt iespēju trešajām pusēm izsūtīt šādus e-pastus. Arī šeit izmantojamas DMARK, SPF un DKIM tehnoloģijas.
E-pasta autentiskuma pārbaude pirms piegādes lietotājam ir būtiska drošības sastāvdaļa. Tas pasargā saņēmējus no SPAM un sūtījumiem ar kaitīgu saturu. Materiālā tiek aplūkotas trīs metodes – DMARC, SPF un DKIM - efektīvai e-pasta sūtītāja pārbaudei.
Lietotāju autentifikācija ir svarīgs posms e-pasta konfidencialitātes un integritātes nodrošināšanai. Svarīga ir ne tikai atbilstošu autentifikācijas metožu izvēle, bet arī to atbilstoša ieviešana. Materiālā aplūkosim principus efektīvas autentifikācijas implementācijai.
Lai nodrošinātu konfidenciālu saraksti un e-pasta piekļuves datu drošību, nepieciešams izmantot šifrēšanu gan komunikācijai starp e-pasta serveriem, gan katra individuāla lietotāja komunikācijai ar serveri. Materiālā aplūkosim veidus, kā pārliecināties, ka risinājums pasargā visu e-pasta datu plūsmu, nepieļaujot izņēmumus.